Heeft u een vraag over uw telenet installatie ?

Hier vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen aan onze telenet-medewerkers en natuurlijk het antwoord op deze vragen.

Misschien bent u dan al verder geholpen, anders  bent u steeds welkom in ons Telenet center of kan u ons contacteren per mail

Kan u via ons een nieuw abonnement/aansluiting aanvragen?

Dit kan zeker, u kan steeds bij ons terecht in de winkel, Hoevensebaan 95, 2950 kapellen of per mail telenetcenter@vanhavere.be . Na het ontvangen van de mail nemen wij met u telefonisch contact op.

 Werkt u internet niet?

Trek de stekker van uw modem, Acces Point, Switch en Powerline uit het stopcontact. Wacht 10 minuten en sluit alles terug aan in de volgende volgorde : Modem ( wacht tot 5 min voordat u uw andere hardware aansluit ) – Switch– Acces Point – Powerline .

 Een probleem met Telenet tv kijken? 

Voer de volgende checks uit :

  • Herstart u decoder: haal de stekker 10 minuten uit het stopcontact en steek hem weer in.
  • Zijn uw kabels ok? Controleer of uw kabels goed aangesloten zijn.

 Kan u via ons een gsm-toestel aankopen met Telenet korting?

Dit is perfect mogelijk in ons Telenet winkel punt. Voor verdere vragen hierover kan steeds bij ons terecht in de winkel, Hoevensebaan 99, 2950 kapellen of per mail 

 Hoe kan u uw factuur opvragen/bekijken?

U kan deze bekijken via mijn telenet, telenet app of een duplicaat aanvragen via de Klantendienst op het nummer 015/66.66.66 .